
MAGASINGRUPPEN
Dette er en frittstående samarbeidsgruppering bestående av 11 kjøpesentre i Oslo sentrum.
Gruppens overordnede målsetting er å koordinere og samarbeide om felles tiltak som bidrar til å øke tilstrømmingen av kunder til Oslo sentrum. Gruppen skal også bidra med kunnskap og kompetanse som bygger opp under OHFs målsetting om å skape lønnsom handel for sine medlemmer.
Oslo Handelsstands Forening koordinerer arbeidet og er sekretariat for gruppen.
- Innkalling og tilrettelegging av møter.
- Innsamling av data og tilrettelegging av informasjon som grunnlag for beslutninger i gruppen.
- Regnskap for gruppens felles markedsmidler.
Gruppen møtes 6-8 ganger per år.
Deltagere:
- Elisabeth Jensen, Senterdirektør Byporten
- Anja Løvåsen, Senterleder Glasmagasinet
- Torsten Heldal, Senterleder Oslo S/Ø
- Enza M. Sundbye, Forvaltningsdirektør handelsportefølje Storebrand
- Hilde Frantzen, Senterleder, Gunerius, Arkaden, Grønland basar
- Christina Dal Wæhle, Senterleder Paleet
- Thomas Nygård, Destinasjonssjef Aker Brygge
- Elisabeth Selvik Hjelle, Markeds- og kommunikasjonsrådgiver KLP Eiendom
- Kaia Kongsli Head of Marketing, Promenaden Management AS