Branding – Hvordan jobbe for å bli en norsk og internasjonal merkevare?

Del : fbtw

Branding – Hvordan jobbe for å bli en norsk og internasjonal merkevare?

Del : fbtw

Young Retailers har gleden av å invitere sine medlemmer til foredrag tirsdag 15. mars.

Branding har blitt en viktig del av hvordan ulike merkevarer posisjonerer seg i markedet, og hvordan de ønsker å bli gjenkjent.

Flere bedrifter har nå egne ansatte som kun jobber med branding som en del av markedsføringen.


Foredragsholdere

  • andreas_web-576x384Andreas Holzweiler, Holzweiler
  • Alexander Eskeland, daglig leder for Swims

Andreas Holzweiler har sammen med sin søster Susanne drevet klesagentur siden 2006.

Sammen har de også startet sitt eget klesmerke og butikk på Fornebu Senter.

Andreas skal fortelle hvordan det hele startet, og hvordan de har jobbet for å swims-1brande «Holzweiler»- navnet.

Alexander Eskeland er daglig leder i det norske klesmerket Swims, som har spesialisert seg på kalosjer og vanntette sko, og etter hvert fritidssko og klær også.

I år fyller Swims 10 år, og Alexander kommer for å fortelle hvordan de har jobbet de siste årene for å komme inn på det internasjonale markedet.

 


Hvem passer arrangementet for?

  • For deg som jobber/studerer innen varehandelen og ønsker å lære mer om branding av merkevarer
  • For deg som studerer markedsføring/retail/PR og kommunikasjon
  • For deg som har ansvaret for bedriftens markedsføring og merkevarebygging

Pris for medlemmer: 0,-

Pris for ikke-medlemmer: 100,-

Registrering og servering av pizza fra 17.30. Arrangementet er i samarbeid med BI Alumni og VASS BI.

Gå ikke glipp av spennende foredragsholdere og interessant påfyll!


Laster kart ....

Dato / tid 15/03/2016
17:30 - 19:30

Sted Oslo Handelsstands Forening

Påmelding

Dette arrangementet er fullbooket. Send oss en mail til admin@ohf.no dersom du ønsker å stå på venteliste.