Frokostmøte: Omdømme og mystery shopping

Del : fbtw

Frokostmøte: Omdømme og mystery shopping

Del : fbtw

Hvor viktig er et godt omdømme for bunnlinjen, og hva er effekten av mystery shopping?

Omdømme – bare skrivebordsteori? ved Lars Fredriksen, utviklingssjef i OHF.

 

Betyr omdømme noe for virksomhetens eksistens? ved Per Ståle Ekrol, Research Team Manager and Product Manager i analysebyrået YouGov.

De siste årene har flere banker og virksomheter slitt med dårlig omdømme, men beholdt kundene og omsetningen. Er et godt omdømme bare «kjekt å ha», eller er det avgjørende for bunnlinjen og virksomhetens eksistens?

Case fra YouGovs løpende omdømmemåling (BrandIndex) i både Norge og Danmark.

Hvorfor mystery shopping? ved Rune Stenberg, daglig leder i Markedsinfo.

Hvilken effekt og nytte kan mystery shopping ha for din virksomhet?

PRIS:

Gratis for medlemmer
500,- for ikke-medlemmer
Enkel frokost inkludert. NB! Påmeldingen er bindende.


Laster kart ....

Dato / tid 10/05/2016
08:30 - 10:30

Sted Oslo Handelsstands Forening

Påmelding

Booking er ikke lenger tilgjengelig for denne hendelsen. Ta kontakt med admin@ohf.no eller ring oss på tlf. 22 40 34 40 dersom du har spørsmål.