Frokostmøte: Hvordan vinne forbrukernes hjerter i en digital hverdag?

Del : fbtw

Frokostmøte: Hvordan vinne forbrukernes hjerter i en digital hverdag?

Del : fbtw

Vi har invitert Posten Bring for å snakke om sine erfaringer med utprøving av innovative betalings- og logistikkløsninger, og KPMG til å fortelle om hvordan man kan bli norgesmester i kundeopplevelser! Velkommen!


PROGRAM

Den digitale revolusjonen – hvordan påvirker dem norsk retail?
Posten har testet ut nye digitale betalings- og logistikkløsninger, og Haneng vil presentere ulike case for oss. Vi skal blant annet få høre om verdens første selvkjørende brev- og pakkerobot, som ble avduket av samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen under Arendalsuka 2018, og testet ut der.

Alexander Haneng, direktør for innovasjon i Posten Bring

 

 

Hva skal til for å nå forbrukernes hjerter?

Kundeopplevelse har blitt en sterk differensiator og vekstdriver i de fleste bransjer. Digitalisering og nye forretningsmodeller endrer bransjer, behov og kjøpsatferd – og skaper skyhøye forventninger. KPMGs undersøkelsene gir god innsikt i DNAet til de selskapene som gjør det aller best og deres suksessoppskrift. Her presentereres funnene fra de ferske rapportene fra KPMG, Global Executive Top of mind survey «No normal is the new normal» og Customer Experience Excellence Analysis 2018 gir et godt bilde av hva skal til for å få lojale kunder gjennom ekstraordinære kundeopplevelser. Hvordan vi kan bruke data og teknologi til å personalisere opplevelsen mer? KPMG forsøker å gi noen gode svar og løsninger – som kan bidra til å løfte kundeopplevelsen til nye høyder.

Øivind Karlsen, Partner Audit & Assurance, KPMG og Yngve Eybjørn Fjell, leder for Customer Experience & Design i KPMG


 

Noe du lurer på om dette møtet?
Ring eller send en e-post til vår utviklingssjef
Lars Fredriksentelefon 911 25 206 

Vi serverer en enkel frokost kl 08.30, før møtet starter kl 09.00.

NB: Møtet er gratis for medlemmer, men krever påmelding.

Ikke medlemmer kr 500.-
Påmelding er bindende.
Ikke oppmøtte, som ikke har meldt seg av, faktureres etterskuddsvis.


Laster kart ....

Dato / tid 04/09/2018
08:30 - 11:00

Sted Oslo Handelsstands Forening

Påmelding

Booking er ikke lenger tilgjengelig for denne hendelsen. Ta kontakt med admin@ohf.no eller ring oss på tlf. 22 40 34 40 dersom du har spørsmål.