Frokostseminar: Kunden i sentrum – lansering av OHF-akademiet

Del : fbtw

Frokostseminar: Kunden i sentrum – lansering av OHF-akademiet

Del : fbtw

Handelsnæringen får store utfordringer i fremtiden. Er vi rustet til å møte dem?

Kunden i sentrum ved Inge Stenbakk, butikksjef på Meny Colosseum.

God kundebehandling betyr enormt mye for virksomhets inntjening. Med glødende engasjement, fokus på medarbeiderutvikling og riktig kundeservice, har Stenbakk oppnådd fantastiske resultater for butikken i mange år.

Dressed for success? ved Ralph Sparre-Enger, nestor innen detaljhandelen.

Er din virksomhet optimalt rigget for å få full uttelling fra ansatte og kunder?

Lansering av OHF-akademiet ved Ivar Heggem, Euro Business School.

Kan vi bli bedre? Hvilke resultater er det mulig å nå? OHF-akademiet er et virkemiddel som gjør oss enda bedre rustet til å møte fremtiden.

 

PRIS:

Gratis for medlemmer
500,- for ikke-medlemmer
Enkel frokost inkludert. NB! Påmeldingen er bindende.


Laster kart ....

Dato / tid 20/04/2016
08:30 - 10:30

Sted Oslo Handelsstands Forening

Påmelding

Booking er ikke lenger tilgjengelig for denne hendelsen. Ta kontakt med admin@ohf.no eller ring oss på tlf. 22 40 34 40 dersom du har spørsmål.