Gull og sølv til Oslo City

Del : fbtw

International Council of Shopping Centers (ICSC) arrangerer årlig Solal Marketing Awards, hvor de beste markedstiltakene på kjøpesentre i Europa og Sør-Afrika kåres.

Oslo City vant som eneste norske senter priser i to kategorier. Det ble gull i «Business to business» for arrangementet «The OC Games». Dette konseptet gikk også videre til «Kjøpesenter-VM» i Las Vegas. 
Det ble sølv i kategorien «Åpning, jubileum og utvidelse» for kampanjen «We celebrate.You!» som markerte 25-årsjubileet i fjor høst. 
Gullet deler senterledelsen med det de kaller Norges beste ansatte, også kalt «Cityzens». 
– I 2014 skal kundenes oppfattning av service på Oslo City øke betraktelig. «Smiling is free» er ett av de fire fokusområdene, forteller senterleder Monica Eriksen.  
Senterlederen forteller at Oslo City satser alt på å forbli det foretrukne kjøpesenteret i Oslo sentrum. I tillegg til nye butikker og spisesteder, er Vaterlandspassasjen pusset opp og fremstår som et innbydende bindeledd mellom Oslo City og T-banen. 
– I tillegg til å være det mest besøkte shoppingsenter i Norge med over 11 millioner besøkende, har vi nå også Oslos bredeste parkeringsplasser i parkeringshuset under senteret, skryter Eriksen.