Hvordan nå forbrukeren?

Del : fbtw
Tirsdag 7. oktober setter vi fokus på hvordan du med riktig kommunikasjon når kunden på sosiale medier, men også hvordan du best kan kommunisere for å oppnå salgsutløsende tiltak.
Med oss denne dagen har vi Amund Fjellstad og Niklas Hansen. Fjellstad, fra Fjellstad & Partners, har i en årrekke jobbet med salg og salgsprosesser, og skrevet flere bøker om kommunikasjon og salg. Gjennom tre år har hans selskap foretatt 250 dybdeintervjuer av beslutningstakere på innkjøp. På bakgrunn av dette har selskapet utarbeidet metoden «Win/Loss Review». Undersøkelsen viser blant annet at det er den menneskelige relasjonen som oppstår mellom kjøper og selger som betyr mest for et vellykket salg. Amund vil med bakgrunn i sine undersøkelser overføre denne kunnskapen til salg i butikk. Han deler også noen konkrete metoder fra sin «verktøykasse».
Les mer om Amund i denne artikkelen fra Finansavisen.
Rett etter Fjellstad følger Niklas Hansen fra Solid Media Group. Han setter fokus på hvordan norske bedrifter, både små og store, kan utnytte mulighetene for markedsføring i sosiale medier?
Hansen er gründer og salgssjef og utdannet innen sosiale medier og internasjonal markedsføring (Oslo School of Management). Han har tidligere jobbet for blant annet Omnicom Media Group. Niklas vil fortelle om flere businesscases som kan vise til god kommunikasjonsstrategi på sosiale medier.
Enkel frokost serveres fra kl. 8.30, møtet starter kl. 9, og avsluttes kl. 11.
Meld deg på her
Begrenset antall plasser!